Velkommen

Velkommen til Firkløveren

Inden jeres barn starter hos os, opfordrer vi jer til at tage kontakt til os og aftale et besøg med rundvisning. Rundvisningen vil være sammen med en ansat fra den stue, barnet skal være på.

Når dit barn starter i Børnehuset Firkløveren, bliver der udleveret et stamkort, som skal udfyldes. Der skal ligeledes udfyldes stamkort på Aula, hvor I også kan læse om hverdagen i Firkløveren.

Cirka tre måneder efter barnets opstart, tilbyder vi en samtale, hvor vi taler om barnets trivsel.

Den daglige kommunikation og deling af informationer forgår via Aula, så det er vigtigt at orientere sig hver dag.

Vi har madordning for alle børn i Børnehuset Firkløveren.

Afdelinger

Børnehuset Firkløveren består af tre afdelinger, med hver tre stuer, plus en afdeling for de største børnehavebørn ved Bangsebroskoven.

Afdeling 1: Børn fra ca. 6. mdr. til ca. 2 år.
Afdeling 2: Børn fra ca. 2 år til ca. 3 år.
Afdeling 3: Børn fra ca. 3 år til ca. 4 år.
Bangsebro: Børn fra ca. 4 år til ca. 6 år.

Du kan læse mere om, hvordan hverdagen i de enkelte afdelinger forløber her.

Vi har mange muligheder for at lave både indendørs og udendørs aktiviteter, som styrker vores børn motorisk og sprogligt. Du kan læse meget mere om alle muligheder her.